maanantai 12. elokuuta 2013

5. We only part to meet again

Morjes!

Nyt alkaa olemaan kaikilla pikkuhiljaa kesälomat ohi ja paluu kouluarkeen alkaa - paitsi mulla loma jatkuu vielä 26. päivään saakka. Parin viikon sisään oon käynyt kahdissa läksiäissä ja mun ystävät Sofia ja Janina ovat jo molemmat lähteneet kohti omaa vaihtovuottaan. Mulla on vielä tasan viikko lähtöön, mutta ei sekään todellakaan mikään pitkä aika ole. Äskenhän lähtöön oli vielä 6 kuukautta!

Alan oleen superinnoissani, enkä millään enää malttais odottaa lähtöä! Oon skypettänyt perheen kanssa ja lähetellyt sähköpostia ja ne vaikuttaa mahtavilta ja just niin mulle sopivalta perheeltä! Host-äiti pistikin pari päivää sitten kuvia mun tulevasta huoneesta ja se oli ihanan näköinen. Teenpäs siitä vaikka postauksen sieltä paikan päältä;)

Vaikka suurimmaksi osaksi olenkin innoissani ja hyvällä tavalla jännittynyt lähdöstä, tietenkin joidenkin asioiden jättäminen Suomeen harmittaa ja ikävä varmasti tulee. Siks ajattelinkin tehdä tällaisen kuvapostauksen joistain asioista, joita tulen kaipaamaan ainakin hieman Suomessa:






Keskellä peltoa sijaitsevaa kotiani, vaikka onkin kiva asua vuosi paikassa, jossa on vähän enemmän naapureita;)


Ruokaaaa♥


Lukiotakin tulee ikävä heh :D 
Kaikkein eniten tulee tietenkin ikävä perhettä ja ystäviä, vaikka vain kuvia ystävistä onkin

Nyt alkaa mulla se kiire, kun kaiken, kuten tuliaisten oston, läksiäiset, pakkaamisen yms. olen onnistunut vikalle viikolle jättämään! Vinkkinä muille, että kannattaa alkaa hoitaan asioita heti, kun tulee perhe selville haha :D

ps. Anteeksi, tää mun postaustahti ei oo ollu mikään huikee, mutta toivottavasti se nyt paranis vuoden aikana, kun on varmasti kaikkee kerrottavaa!

-Sanni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti