sunnuntai 25. elokuuta 2013

8. Pikasia kuulumisia

Moi!

Täällä on nyt 6 päivää vietetty ja oon viihtynyt aivan loistavasti :) Tässä vähän kuulumisia viime päiviltä.
Kisujen lempipaikka on mun sänky
Muutosta Suomeen on tuonut ehdottomasti lemmikit, joita mulla Suomessa ei oo ollut ja täällä onkin 2 kissaa ja 2 koiraa, jotka ovat niin sulosia ja hauskoja. Ruoka on kanssa ollut hyvää. Mun perhe tuntuu olevan innostuneita terveellisistä elämäntavoista, joten roskaruokaa ei oo tullut vielä syötyä ollenkaan (paitsi eilen, kun olin yksin ostarilla tuli syötyä pizzan palanen). Toin ruisleipää yhtenä tuliaisena ja mun hostäiti ei oo syönyt muuta leipää sen takia ja kehuu kaikille suomalaista leipää!

Eilen tosiaan kävin ostarilla pyörähtämässä. Mukaan tarttui pari vaatetta Forever 21:stä ja H&M:ltä. Aiemmin viikolla kävin Sephorassa ostamassa bareMineralsin meikkejä ja toisesta kaupasta hakemassa shampoota. Ostarit ovat jenkkityyliin todella isoja ja on ihanaa vaan kierrellä eri kaupoissa Starbucksista haetun juoman kanssa.


Vaikka ne pyysi mua kertoon, miten mun nimi kirjotetaan, ei siltikään mennyt oikein..

Pari päivää sitten oltiin myös altaalla. Mun hostperheellä ei oo siis omaa allasta, vaan naapurustolla on isompi, yhteinen allas. Sää on ollut pääsääntöisestä kuuma ja kostea. On tullut käytettyä vain shortseja ja toppeja ja silti, kun kävelee vain minuutin ulkona on jo hiki. Tällaista säätä kuulemma jatkuu vielä kuukauden, jee! :p Ja talvella ei siis oikeastaan koskaan tule lunta ja lämpötila ei tipu pakkasen puolelle ollenkaan.
Pari iltaa sitten skypetin myös mun kaverin Tiitan kanssa, joka Chicagon lähellä vaihtovuottaan viettämässä ja oli niin hauska jutella suomea välillä ja nauraa joillekin amerikkalaisille asioille.


Lähdetään tästä nyt hostisän kanssa lenkille jonnekin järveä ympäröivälle radalle? Mutta anyways, pistän varmaan ens viikolla juttua vähän koulusta, koska koulu alkaa huomenna. Yikes. Jännittää. No mutta eiköhän siitä selvitä ;)

Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti